مطالب داغ روزانه

ساخت وبلاگ
دانلود فیلم جدید
دانلود فیلم جدید
فروش دوربین عکاسی
بلاگ ریدر
دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید . دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

خرید بک لینک
دانلود رایگان فیلم

دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ

دانلود موزیک های جدید ایرانی ,دانلود آهنگ

سایت عاشقانه

عکس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , شعر عاشقانه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود فیلم

آرشیو فیلم های برتر کلاسیک و روز سینمای جهان

طراحی سایت ارزان
درب اتوماتیک
دانلود آهنگ جدید
عکس

عکس,‌ عکس بازیگران,‌عکس جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید و موزیک ویدئو های جدید با لینک مستقیم

زیورآلات بدلیجات دکوریکور

انگشتر گوشواره گردنبند سرویس کمربند گل سر

مزون

مرجع معرفی مزون های لوکس مانتو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

مبلمان سام اکسون

مبلمان سام اکسون

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 1:33

حمله هواداران پرسپولیس به اینستاگرام بازیگر مرد + عکس,اخبار

بعد از کری خوانی سام درخشانی در روز دربی اینستاگرام این بازیگر مورد حمله هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

حمله پرسولیسی ها به اینستاگرام سام درخشانی

اینستاگرام سام درخشانی در روز دربی مورد حمله پرسپولیسی ها قرار گرفت.

بعد از صحبت های سام درخشانی در برنامه ویژه دربی، عده ای از هواداران پرسپولیس، به صفحه اینستاگرام وی حمله کردند.
در بخشی از ویژه برنامه دربی 82 که با حضور برخی هنرمندان برگزار شد، سام درخشانی، مهمان تلفنی برنامه (پژمان بازغی) را “لنگی” خطاب کرد که این موضوع باعث واکنش سریع و گسترده هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی شد، به طوریکه صفحه شخصی وی در اینستاگرام مورد تهاجم هواداران سرخابی قرار گرفت و به محل نزاع درگیری آن ها تبدیل شد و بیش از 11 هزار کامنت گرفت.

حمله هواداران پرسپولیس به اینستاگرام بازیگر مرد + عکس,اخبار

اینستاگرام سام درخشانی

بیوگرافی و عکس سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.


او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.
پس از آن با بهشت آبی ، مجموعه همسفر ، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

همچنین ببینید

منبع : جوان آنلاین / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 1:33

زنی که خودش را سزارین کرد + عکس,اخبار

یک زن انگلیسی 31 ساله در عمل سزارین خود مشارکت داشته و خودش نوزادش را از رحمش خارج کرد!!


خارج کردن نوزاد از رحم توسط مادر

یک مادر انگلیسی به عنوان کمک جراح در عمل سزارین، نوزاد خود را به دنیا آورد! سارا دانز 31 ساله در عمل جراحی سزارین برای تولد نوزاد خود به عنوان کمک جراح حضور داشت و فرزند را از رحم خود خارج کرد.

این عمل در بیمارستان خصوصی جان فلاین انجام شد. این نخستین باری است که مادری نوزاد خود را به این شکل به دنیا می‌آورد. سارا داونز هیچگاه لحظه‌ای که نوزاد خود را به دنیا آورد فراموش نخواهد کرد. در این عمل، خانم داونز به کمک پزشک جراح توانست با دستان خود نوزادش را از رحم خارج کند.

مادر درحال خارج کردن نوزاد از رحم خود

زنی که خودش را سزارین کرد + عکس,اخبار

این زن پیشتر اعلام کرده بود توانایی به دنیا آوردن نوزاد خود را به صورت طبیعی ندارد و پزشکان به وی عمل سزارین را پیشنهاد کرده بودند. این مادر جسور معتقد است: چرا شما نمی‌خواهید یکی از کسانی باشید که فرزند خود را از رحم با دستان خودشان خارج می‌کنند؟

کمک پزشکان برای خارج کردن نوزاد از رحم

زنی که خودش را سزارین کرد + عکس,اخبار

این مادر انگلیسی تصمیم گرفت به کمک دکتر “شیری دات” این عمل را انجام دهد. این پنجمین عمل سزارین دکتر دات به کمک مادر است. خانم دانز پیش از جراحی آموزش‌های لازم و اطلاعات مرتبط را دریافت کرد. در روز جراحی نیز مادر نوزاد، دستان خود را ضد عفونی کرد و دستکش مخصوص جراحی را به دست کرد. در این عمل سزارین، مادر دید کاملی از جراحی داشت.

قرار دادن نوزاد برروی سینه پس از زایمان

زنی که خودش را سزارین کرد + عکس,اخبار

علارغم موفقیت این عمل سزارین و همه گیر شدن چنین عمل‌هایی، دکتر دات معتقد است همه مادران توانایی تجربه کردن تولد نوزاد با دستان خود را ندارند.

همچنین ببینید

منبع : سیمرغ / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:09

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی,اخبار

احمد خسروی خلبان خود فروخته 39 ایرانی که چندی قبل به ترکیه پناهنده شده بود،به تازگی ادعا کرده است که برای آسیب رساندن به کشور عزیزمان از انجام هیچگونه اقدام نظامی فروگذار نخواهد کرد.

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت «احمدرضا خسروی،» خلبان خودفروخته ایرانی که سال گذشته به ترکیه پناهنده شده بود، به تازگی در مصاحبه با این روزنامه تهدید کرد به سرزمین های اشغالی پناهنده خواهد شد. طبق ادعای این روزنامه، خسروی به این نیز بسنده نکرد و اظهار داشت برای آسیب رساندن به کشورمان، از انجام هیچگونه اقدام نظامی فروگذار نخواهد کرد.
خسروی 39 ساله که اکنون در شهر «وان» ترکیه به سر می برد با طرح ادعاهایی واهی و با تظاهر به آن که جان همسر و پسرش در خطر است، قبیحانه اظهار داشت برای ضربه زدن به کشورمان حد و مرزی قائل نخواهد شد. خسروی سال گذشته بدون همراه بردن همسر و فرزندش و برای پناهندگی در ترکیه با لباس مبدل و به طور قاچاقی از مرزهای ایران خارج شد.

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی,اخبار

خسروی به مدت 19 سال خلبان بالگرد نیروی انتظامی ایران بود. وی در مصاحبه با تایمز آو اسرائیل به عناد با دین اسلام آشکارا اعتراف کرد. خسروی همچنین افزود: «از آن جایی که مسلمان نیستم … از اجرای قوانین اسلامی در کشور ناراضی بودم…»

پلیس ترکیه چندی پیش دو ایرانی به نام های «عبدالسلام تاتاری» و «محمد محمدیان» را به اتهام تلاش برای ربودن خسروی بازداشت کرد. طبق گزارش رسانه های ترکیه، دادستان این کشور تاتاری و محمدیان را به شش سال و هشت ماه حبس محکوم کرد. این در حالی است که این دو نفر در دادگاه اتهامات وارده را رد کردند. پلیس ترکیه مدعیست تاتاری و محمدیان در حال شناسایی محل زندگی خسروی در شهر وان واقع در شرق ترکیه بودند.

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی,اخبار

عکس های خلبان خود فروخته ایرانی

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی,اخبار

همچنین ببینید

منبع : باشگاه خبرنگاران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 146 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 12:41

عکس‌های سیبل جان خواننده 46 ساله ترک,سیبل جان

کیت وینسلت بازیگر سرشناس در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد که چار بی اختیاری ادرار شده است!


ابتلاء وینسلت به تکرر ادرار

کیت وینسلت، بازیگر معروف انگلیسی در گفتگوی تلویزیونی در برنامه talk-show اعتراف کرد که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برد!

صحبت در مورد مشکلات شخصی بویژه وقتی ستاره تلویزیون و سینما هستید، کار ساده‌ای نیست. با این حال کیت به راحتی در مورد مسایل شخصی‌اش در رسانه‌ها صحبت می‌کند.
وی در 40 سالگی در حالی که مادر 3 فرزند است دچار بی اختیاری ادرار شده و برای پیشگیری از ریزش ناگهانی ادرار از تامپون استفاده می‌کند.

کیت به این موضوع اشاره کرد که در آخرین بارداری دچار این مشکل شده و در مورد این موضوع راحت صحبت می‌کند تا خانم‌ها و مادرانی که دچار این مشکل هستند احساس شرم نکنند.

متخصصان می‌گویند در دوران بارداری، فشار وزن جنین و افزایش حجم رحم می‌تواند باعث از بین رفتن کشسانی بافتهای مثانه شده و عامل ریزش بی‌اختیاری ادرار باشد. بعد از زایمان نیز در 10 درصد زنان به دلیل کش آمدن عضلات بالا برنده معقد و کف لگن بی‌اختیاری ادرار طبیعی است.
تمرینات ماهیچه‌ای کردن پرینه می‌تواند از بروز بی‌اختیاری ادرار پیشگیری کند.

همچنین ببینید

منبع : سیمرغ / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 176 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 7:07

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل ولفسبورگ، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.

رئال 3-0 وولفسبورگ

امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در حالی میزبان وولفسبورگ بود که بازی رفت را با نتیجه 2 بر 0 به این حریف آلمانی واگذار کرده بود.

بازی با حمله سریع کهکشانی‌ها در همان دقیقه نخست آغاز شد، جایی که بنزما روی تعلل نالدو به سمت دروازه حریف می‌رفت اما شانس با وولفسبورگ یار بود که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. در سمت مقابل شاگردان دیتر هکینگ روی پاس اشتباه تونی کروس صاحب موقعیت شدند اما پاس آرنولد برای هنریکه هم دقیق نبود و راموس با هوشیاری این فرصت را از حریف گرفت. این بازیکن دقیقه شش فرصت داشت روی پاس کروس با یک ضربه سر دروازه وولفسبورگ را باز کند اما ضربه‌اش با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

مالکیت بازی در این دقایق در اختیار رئالی‌ها بود اما حریف آلمانی هم در دفاع موفق بود تا اینکه دقیقه 16 کریس رونالدو توانست سانتر کارواخال را که بی‌نتیجه از  نالدو عبور کرد به گل نخست بازی تبدیل کند. تنها یک دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم خود او روی کرنر ارسالی کروس بلند شد و با ضربه سر دروازه وولفسبورگ را برای بار دوم گشود. دقیقه 24 جولیان دراکسلر روی یک ضربه آزاد برای تیمش موقعیت ایجاد کرد، اما پرش نالدو در مقابل واکنش ناواس ناکام ماند.

دراکسلر دقایقی بعد جای خود را به مکس کروسه داد. بعد از این تعویض حملات سبزهای نیدرزاکسن افزایش یافت و شوت سرکش گوستاوو از فاصله 25 متری یکبار دیگر ناواس را به واکنش وادار کرد. آنها در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست تسلط بیشتری روی توپ و میدان داشتند اما موفق به باز کردن دروازه رئال نشدند تا نیمه نخست با همان دو گل رونالدو به سود رئال به پایان برسد.

آغاز نیمه دوم هم مثل نیمه نخست رئالی‌ها سوار بازی شدند و نفوذ آنها به زمین حریف کرنرهای متعددی را پشت سر هم برایشان به دنبال داشت اما هیچ یک از این ضربات نتوانست تهدیدی برای دروازه بنالیو باشد. این دروازه‌بان دقیقه شصت هم در مهار اشتباه نالدو و گیلاووگی که چیزی نمانده بود با هول کردن روی پاس عرضی مودریچ دروازه خودی را باز کنند مهار کند. دقیقه 66 کروس ضربه کرنری را به میانه محوطه جریمه ارسال کرد، راموس روی تیر عمودی سمت راست بلند شد و با سر توپ را از فاصله نه متری به سمت چارچوب دروازه وولفسبورگ فرستاد اما در آستانه عبور آن از خط دروازه بنالیو توانست مانع فروپاشی دروازه‌اش شود.

این صحنه و نمایش زیبایی که شاگردان زین‌الدین زیدان ارائه کردند استادیوم را از تشویق تماشاگران به لرزه درآورد. این نیمه با سیطره کهکشانی‌ها ادامه داشت تا اینکه دقیقه 77 کریس رونالدو توانست روی اشتباه نالدو و جیلاووگوی در پر کردن فضاهای خالی دیوار دفاعی و به لطف حرکت سریع‌تر توپ روی چمن‌های خیس برنابئو، روی یک ضربه آزاد تیر خلاص را طوری به پیکره وولفسبورگ وارد کند که از دست بنالیو هم هیچ کاری برنیاید.

در دقایق پایانی بازی اندکی متعادل شد و بازیکنان ولفسبورگ هم حملاتی روی دروازه رئال ترتیب دادند اما باز هم این تیم میزبان بود که  نمایش بهتری داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شد.

منبع : ورزش سه

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 4:04

عباس مرادیان کارگردان سینما به شبکه GEM پیوست,عباس مرادیان

مدتی است شایعاتی مبنی بر مهاجرت فرناز رهنما بازیگر تئاتر و تلویزیون منتشر شده که این بازیگر آن را تکذیب کرد.

فرناز رهنما که با بازی در سریال ساختمان پزشکان شهرت زیادی پیدا کرده است درباره خبر مهاجرتش و پیوستنش به شبکه جم می گوید: خبر مهاجرتم جوک و شوخی است و امکان ندارد این اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: کاملا این خبر را تکذیب می کنم. من سر خونه زندگیم هستم و امکان ندارد چنین اشتباهی را انجام بدم. در حال حاضر هم به کارهای شخصیم می ‎رسم و سر کار جدیدی نیستم.

گفتنی است؛ به نظر می رسد مهاجرت تعدادی از بازیگران برای برخی از رسانه ها شرایطی را فراهم کرده که بتواند با انتشار چنین اخباری هر از چند گاهی به شایعات دامن بزنند. این بار این شایعه برای فرناز رهنما از بازیگران سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که این بازیگر با تکذیب خبر، آتش این شایعات را خاموش کرد.

فرناز رهنما بازیگر

تاریخ تولد: ۱۳۶۰ اصفهان

تحصیلات: دانشجوی نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی…


متولد اصفهان و دانش آموخته رشته بازیگری است. او یکی از بازیگران تئاتر کشور است و هم اکنون مشغول تمرین در یک نمایش است تا مهر و آبان سال جاری بعد از مجموعه «ساختمان پزشکان» به صحنه تئاتر باز گردد. «رهنما» در کارنامه هنری اش در آثاری هم چون «زیرزمین»، «مأمور بدرقه»، «اقلیما» و «بعداز ظهر سگی سگی» نقش آفرینی کرده است. او فیلم «ردیف ۲۰ شماره ۲۰» ساخته مانیا اکبری را در نوبت اکران دارد. «رهنما» این روزها با مجموعه «ساختمان پزشکان» در نقش همسر دوم دکتر «نیما افشار» میهمان شبکه سوم سیماست. او می‌گوید: به خاطر تن صدا، فیزیک و شخصیتم بازیگر طنز موفقی نیستم اما کارگردان من را متقاعد کرد که نقشی را با فاکتورهایی که دارم برایم در نظر گرفته اند.

همچنین ببینید

منبع : باشگاه خبرنگاران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 13:30

بخواهیم یا نخواهیم سال‌هاست که نام کشور تایلند بیش از آن که با طبیعت بکر یا معابد کهن عجین شده باشد، با گردشگری جنسی پیوند خورده و شهرتش در این زمینه به حدی است که معمولا نخستین نکته‌ای که هر گردشگری در دنیا با شنیدن نام تایلند به یاد می‌آورد همین است.

تمایل ایرانی‌ها برای سفر به کشورهایی مثل تایلند، ارمنستان و ترکیه چند سالی است افزایش چشمگیری داشته است اما انتشار خبر جمع‌آوری تمامی ‌فاحشه‌های خیابانی از سطح شهر پاتایا و تبدیل این شهر به یک شهر توریستی خانوادگی خبر مهمی ‌بود که حتما تاثیر زیادی در کاهش مسافران این کشور خواهد داشت.

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که از مقاصد اصلی گردشگران تایلند محسوب می‌شود و سالانه بیش از پنج میلیون توریست را جذب می‌کند. جزیره مرجانی در جنوب غربی پاتایا یکی از زیبا‌ترین جزایر مرجانی با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان‌های فراوان است که گردشگران می‌توانند سوار بر قایق کف شیشه‌ای، مرجان‌های زیبای آن را مشاهده کنند. باغ نانگ نوچ در جنوب پاتایا مملو از انواع گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزئین شده و گل‌های گوناگون از اقصا نقاط جهان است. هر روزه نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها در این مکان اجرا می‌شود.

شهر گناه (شهر پاتایا) تایلند تعطیل میشود,پاتایا تایلند

باغ‌وحش ببرها در شمال شهر پاتایا بیش از 200 ببر بنگال و 100هزارکروکودیل را در خود جای داده است. شوی حیوانات مانند پرش ببرها از حلقه آتش، راه رفتن روی بند، کشتی کروکودیل‌ها، رقص و بازی بسکتبال فیل‌ها ازجمله نمایش‌هایی است که در این باغ‌وحش اجرا می‌شوند. دنیای زیر آب محبوب‌‌ترین مکان برای توریست‌های این شهر است و بزرگ‌ترین و مدرن‌‌ترین آکواریم آسیا در جنوب پاتایا قرار دارد. چندین و چند پارک، باغ و معابد زیبا در این شهر قرار دارند که شما به عنوان توریست می‌توانید از سر زدن به آنها لذت ببرید.

سفری مملو از خطر

اما داستان اینجاست که پاتایا  بیش از آن که با طبیعت یا معابد کهن عجین شده باشد، با گردشگری جنسی پیوند خورده و شهرتش در این زمینه به حدی است که معمولا نخستین نکته‌ای که هر گردشگری در دنیا با شنیدن نام تایلند به یاد می‌آورد، تجارت جنسی است. اقتصاد تایلند وابسته به این تجارت است و بیش از نیمی‌ از درآمد این کشور از طریق آن تامین می‌شود. در میان فهرست مقاصد گردشگری تورهایی که در سراسر دنیا مسافران‌شان را به تایلند می‌برند معمولا نام شهر کوچک ساحلی پاتایا جداگانه آورده می‌شود تا مسافران درباره اینکه آیا به این منطقه هم خواهند رفت یا نه، مطمئن شوند. دلیل اینکه به‌شکلی خاص بر نام پاتایا تاکید می‌شود این است که این منطقه از گذشته‌های دور به دلیل داشتن مراکز فراوان فساد، شهرتی جهانی داشته است .

مهسا جباری، کارمند آژانس هواپیمایی است. او درباره وضعیت سفر به پاتایا به ایده‌آل می‌گوید: «تورهای گردشگری به مقصد تایلند ارزان‌تر هستند، به طوری که آرزوی سفر خارج رفتن را حتی برای کسانی که پس‌اندازی تقریبا یک میلیونی دارند، برآورده می‌کند. به این ترتیب بسیاری از کسانی که پس‌اندازی اندک دارند هم می‌توانند به تورها بپیوندند و به سواحل این کشور سفر کنند.»

شهر گناه (شهر پاتایا) تایلند تعطیل میشود,پاتایا تایلند

او در ادامه در مورد شیوع بیماری ایدز در تایلند و هشدارهایی در این زمینه توضیح می‌دهد:«در سال گذشته- یعنی زمانی که تعداد گردشگران ایرانی ورودی به تایلند افزایشی بیش از 30 درصد داشت- انجمن صلیب سرخ تایلند درباره افزایش نگران‌کننده شمار مبتلایان به ایدز در این کشور هشدار داد تا جایی که نگرانی از ابتلا به ایدز گردشگران ایرانی غیرپایبند به مسائل اخلاقی، به حدی بالاست که سفارت ایران در تایلند پیش‌تر در این باره به‌طور علنی هشدار داده از هموطنان خواست برای حفظ سلامت خود در این سفر دقت لازم را داشته باشند، اما این هشدارها چیزی از تعداد مسافران به این شهر کم نکرد. »

پاتایا از فساد پاک می‌شود

اما داستان اصلی اینجاست که دولت نظامی‌جدید تایلند اعلام کرده قصد دارد شهر «پاتایا» را از شهری که به نام «شهر گناه» شناخته می‌شود به یک شهر خانوادگی تغییر دهد. دولت نظامی‌جدید تایلند همراه  نیروهای نظامی‌این کشور کار پاکسازی شهر پاتایا را از روسپی‌های خیابانی، مراکز غیر‌قانونی فحشا و بستن کلوپ‌های غیرقانونی روابط جنسی آغاز کرده‌ است. هدف دولت نظامی‌جدید تایلند این است که شهر پاتایا که به بدنامی‌مشهور شده و اغلب محل جذب توریست‌های عیاش و بی‌بندوبار بوده، به شهری برای جذب خانواده‌ها تبدیل شود.

از زمان استقرار دولت نظامی‌جدید تایلند همه‌روزه به طور متوسط 100زن خیابانی دستگیر شده‌اند و کلوپ‌های شبانه بدون مجوز تعطیل می‌شوند. پلیس تایلند کلوپ‌های بدون مجوز را می‌بندد و حتی کارکنان و مشتریان این کلوپ‌ها را دستگیر می‌کند. با شنیدن این خبر سری به چند آژانس هواپیمایی پرطرفدار شهر زدیم تا تاثیر این خبر را در میزان فروش تورها و مقصد مسافران‌شان جویا شویم.

مسافران جدیدی متقاضی این تورها می‌شوند

مهرداد کلانتری دو سالی است که کارشناس تور تایلند است. او درباره این خبر می‌گوید: « شاید این خبر بعد از تغییر قیمت بلیت‌ها مهم‌‌ترین اتفاق چند سال اخیر برای گردشگران و البته آژانس‌های مسافرتی باشد. تا آنجایی که ما می‌دانیم این خبر هنوز به گوش همه نرسیده اما قطعا در کاهش متقاضیان سفر به این مقصد بسیار تاثیرگذار است. خانواده های زیادی بوده‌اند که تنها پاتایا را به‌عنوان یک شهر با سواحل و طبیعت زیبا برای سفر انتخاب می‌کردند اما بعد بازگشت از مسائل غیراخلاقی و بی‌قانونی آنجا شکایت داشتند و از رفتن به آن پشیمان بودند اما ما مسافرانی هم داریم که در سال سه یا چهار بار متقاضی سفر به پاتایا بودند که مطمئنا این خبر برای این دسته افراد تاثیرگذار خواهد بود.»

شهر گناه (شهر پاتایا) تایلند تعطیل میشود,پاتایا تایلند

مریم آزمند، یکی از مدیران آژانس‌های مسافرتی تهران در این باره می‌گوید: «تایلند از تورهای پرطرفدار اکثر آژانس های هواپیمایی است که با تخفیف و پروازهای چارتر در طول هفته چند پرواز را به خود اختصاص می دهد و  برای جذب گردشگران تایلند بیشتر روی سواحل زیبا یا حتی برخی از سنت‌ها و جشن‌های‌شان تبلیغ می‌شود ولی درکنار آن، وجود برخی تفریحات ناسالم و مسائل غیراخلاقی در این سفرهاست که در سایه امکانات گردشگری و مدیریت صحیح منابع، گردشگران ایرانی را به  خود جذب می‌کنند.

اما  اگر قرار باشد قوانین جدیدی در این کشور اجرا شود با اینکه از تعداد زیاد مسافرانی که به‌خاطر مسائل جنسی وارد این شهر می‌شدند کاسته می‌شود، اما در عوض این احتمال وجود دارد که با وضع قوانین جدید و خالی شدن شهر از فساد، خانواده‌های بیشتری برای دیدن جاذبه‌های دیگر این کشور راهی تایلند شوند؛ جاذبه‌هایی که در سایه فساد گم شده بودند.»

همچنین ببینید

منبع : برترین ها / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 2:14

عباس مرادیان کارگردان سینما به شبکه GEM پیوست,عباس مرادیان

عباس مرادیان کارگردان سینمای ایران مدتی است به شبکه GEM پیوسته و تا کنون چندین فیلم برای شبکه های ماهواره ای ساخته است.


عباس مرادیان در شبکه GEM

عباس مرادیان یکی دیگر از چهره های سینمایی است که با مهاجرت از کشور به فعالیت در شبکه های ماهواره ای روی آورده است.

این کارگردان جوان که آخرین ساخته او هنوز در سینمای ایران به نمایش در نیامده به شبکه GEM پیوست.
او که سال گذشته فیلم “آلما “را مقابل دوربین برد متقاضی حضور در جشنواره فجر بود که موفق به حضور دراین جشنواره نشد.

این کارگردان جوان با سفر به ترکیه پنج فیلم تلویزیونی را برای این شبکه ماهواره ای کارگردانی کرده است.

عباس مرادیان کارگردان سینما به شبکه GEM پیوست,عباس مرادیان

پیش از این بازیگرانی نه چندان مطرح نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و بهارک صالح نیا و البته مانی کسراییان، رابعه اسکویی نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند.

همچنین ببینید

منبع : میزان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 2:14

کشته شدن عروس به دست داماد در شب عروسی,اخبار

شب عروسی که یکی از به یادماندنی ترین شب های هر زوجی است با اقدام وحشیانه داماد عروس کش به عذا تبدیل شد.

داماد عروس را شب عروسی خفه کرد

به گزارش پلیس، پاکشاکهوکهر 28 ساله، همسرش «لاشاری خان زاری» را در شب جشن عروسی شان خفه کرد و مدعی شد پسرعموی عروس با او رابطه ای پنهانی داشته است.

مأموران پلیس این داماد قاتل را در منطقه یعقوب آباد دستگیر کردند و او به صراحت به قتل همسرش اعتراف کرد.

خانواده عروس روز بعد جسد او را در بستر خواب یافتند در حالی که داماد فرار کرده بود. اطلاعات پلیس حاکی است عروس و داماد قبل از قتل بحث داغ و مشاجره شدیدی به خاطر به تأخیر افتادن مراسم عروسی داشته اند.

کشته شدن عروس به دست داماد در شب عروسی,اخبار

 همچنین ببینید

منبع : رکنا / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 561 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 0:46

ساناز زرین مهر به شبکه GEM پیوست,ساناز زرین مهر

ساناز زرین مهر بازیگر سریال ساختمان پزشکان با کشف حجاب به شبکه ماهواره ای GEM پیوست.


عکس ساناز زرین مهر پس از کشف حجاب

ساناز زرین مهر که نقشی کوتاه در سریال ساختمان پزشکان را ایفا کرده بود کشف حجاب کرده و در خارج از ایران در سریال های ماهواره ای بازی میکند.

پیش از این بازیگرانی نه چندان مطرح نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و بهارک صالح نیا و البته مانی کسراییان، رابعه اسکویی نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند.

ساناز زرین مهر به شبکه GEM پیوست,ساناز زرین مهر

ساناز زرین مهر

ساناز زرین مهر متولد 31 خرداد 1366 در شهر شیراز است و کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است. “هشت بهشت” و “تلاقی” دیگر سریالهایی هستند که این هنرور در آنها حضور داشته است.

در صفحه اجتماعی منتسب به این هنرور طی روزهای گذشته عکس های مختلفی از وی منتشر شده که نشان می دهد وی کشف حجاب کرده و مشغول بازی در خارج از ایران است.

ساناز زرین مهر به شبکه GEM پیوست,ساناز زرین مهر

عکس ساناز زرین مهر بعد از کشف حجاب

در میان تصاویر منتشرشده توسط این صفحه اجتماعی، عکس هایی از ساناز زرین مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در آثار شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود.

همچنین ببینید

منبع : 9 صبح / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 189 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 13:01

خبر طلاق بازیگر زن مشهور,خبر طلاق بازیگران

سومین ازدواج هنرپیشه زن سرشناس سینمای هالیوود نیز به جدایی انجامید.


درو بریمور و همسرش ویل کاپلمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند به زندگی مشترک خود خاتمه خواهند داد.

این زوج هالیوودی خبر طلاقشان را در نشریه پیپل منتشر کردند. آن‌ها در بیانیۀ خود نوشتند : «طلاق شاید برای بسیاری نشان شکست باشد، اما خوشبختانه می‌توان با این دید به طلاق نگاه کرد که زندگی ادامه دارد…فرزندان ما دنیای ما هستند، و ما به دنبال این هستیم که باقی عمر خود آن‌ها در درجه اول اهمیت قرار دهیم.»

درو بریمور و کاپلمن سال 2012 با هم ازدواج کردند و از این ازدواج دو فرزند دارند. بازیگر «فرشتگان چارلی» پیش از ازدواج با کاپلمن دو بار دیگر در سال‌های 1994 و 2001 ازدواج کرده بود.

درو بریمور از خردسالی پا به عرصه بازیگری گذاشت. او خیلی زود و با نقش‌آفرینی در فیلم «ای.تی موجود فرازمینی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به شهرتی جهانی رسید. او پس از یک دوره درگیری با اعتیاد به مواد مخدر دوباره به سینما بازگشت و  در فیلم‌هایی چون «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «پویزن آیوی»، «خواننده عروسی» و «جیغ» بازی کرد.

این بازیگر سال 2009 برای بازی در فیلم تلویزیونی «گری گاردنز» محصول شبکه اچ‌بی‌او برنده جایزه گلدن گلوب شد.

همچنین ببینید

منبع : خبر آنلاین / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 111 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 1:16

ثریا حکمت درگذشت,خبر درگذشت ثریا حکمت

فرزند ثریا حکمت گفت: مادرم صبح امروز درگذشت.

به گزارش میزان، منا مجتهدی فرزند ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مادرم صبح امروز درگذشت.

گفتنی است این بازیگر دوشنبه همین هفته به کما رفته بود.

آذر مهدی‌قلی‌خانی با نام هنری ثریا حکمت (متولد ۱۳۳۲ در خوی) بازیگر سینمای ایران است.

او مدتی بودکه عزلت‌نشینی از سینما را بر کار در سینما ترجیح می‌داد و به گفته خودش در حال نگارش قصه بود.

همچنین ببینید

منبع : میزان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 135 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 1:16

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

بازیگر زن هندی براتیوشا بانرجی در اقدامی عجیب خودکشی کرد و در خانه اش خود را حلق آویز کرد!


خودکشی بازیگر زن هندی

براتیوشا بانرجی pratyusha banerjee بازیگر جوان بالیوود خودکشی کرد.

این بازیگر جوان که فقط 24 سال سن داشته است در منزلش خودش را حلق آویز کرده بود! او به تازگی در سریال Balika Vadhu مشغول بازی شده بود و توانسته بود به شهرت زیادی دست یابد.

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

Rahul Raj Singh نامزد این دختر به عنوان مظنون اصلی بازداشت شده است.

Rahul Raj Singh در بیانیه ای اعلام کرد که او و نامزدش زندگی خوبی داشته اند. خانه ما فقط دو کلید داشته که یکی از آنها در اختیار من و دیگری در اختیار براتیوشا بوده است.
وقتی من به خانه رسیدم او را در حالی که خودش را از سقف خانه حلق آویز کرده بود دیدم. حسابی ترسیده بودم و با سروصدای زیاد همسایه ها را خبر کردم و به کمک هم او را به بیمارستان رساندیم. فکر میکردیم که او هنوز زنده باشد که پس از رسیدن به بیمارستان پزشکان اعلام کردند که او مرده است.
من حسابی ترسیده بودم و بخاطر همین موضوع فراموش کرده بودم که به پلیس زنگ بزنم و در بیمارستان بود که با پلیس تماس گرفتند.

بازیگر جوان و نامزدش

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که آیا نامزد براتیوشا بانرجی او را کشته است یا خیر.

دوستان و همکاران براتیوشا در مصاحبه های مختلف گفته اند که او دختر شادی بود و زندگی خوبی با نامزدش داشته است و هیچ اثری از افسردگی در او دیده نمی شد.

منبع : اختصاصی سیمرغ / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 157 تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ساعت: 22:01

محمدرضا غیاث‌آبادی بازیگر سریال مختارنامه درگذشت,خبر فوت بازیگر مرد

محمدرضا غیاث‌آبادی بازیگر کهنه کار کشورمان به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

محمدرضا غیاث‌آبادی درگذشت

محمدرضا غیاث‌آبادی، بازیگر مجموعه‌ «مختارنامه» عصر 17 فروردین ماه به دلیل عارضه‌ قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.

فرزند محمدرضا غیاث آبادی در گفت‌و گویی کوتاه, خبر درگذشت پدرش را تایید کرد.

محمدرضا غیاث‌آبادی علاوه بر«مختارنامه»، در سریال هایی همچون «شیدایی» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ایفای نقش کرده بود.

منبع : ایسنا / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 91 تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ساعت: 22:01

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

آنها گفتند که حاضرند در صورت ازدواج به فراخوان اردوغان برای داشتن دستکم 5 فرزند جامه عمل بپوشانند …

ما دختری برای ازدواج نمی یابیم ، کمک مان کنید

مردان جوان مجرد روستایی در شهرستان ” اردملی” استان مرسین در جنوب ترکیه (در شرق آنتالیا) با برپایی تظاهرات و به دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار کمک دولت به جوانان این روستا برای ازدواج شدند.آنها با اشاره به اینکه جمعیت روستا در یک دهه گذشته به دلیل پدیده مهاجرت ها ، ترور و عدم ازدواج از 400 نفر به 200 نفر کاهش یافته است به وجود دستکم 25 مرد جوان بین 25 تا 45 سال مجرد در این روستا اشاره کردند که آماده ازدواج و تشکیل خانواده هستند اما دختری برای ازدواج نمی یابند و از سوی دیگر حاضرو راضی نیستند روستای آبا و اجدادی خود را ترک کرده و به شهرها بروند.

آنها با اشاره به اینکه حاضرند در صورت ازدواج به فراخوان رجب طیب اردوغان و احمد داوود اوغلو رییس جمهور و نخست وزیرترکیه مبنی بر آوردن دستکم 5 فرزند جامه عمل بپوشانند، از رییس جمهور و نخست وزیر ترکیه خواستند تا برای حل مشکل یافتن زوج هایی مناسب برای ازدواج این جوانان مشتاق به تشکیل خانواده اقدام کنند.

گفتنی است معترضان جوان و مجرد که غالب جمعیت روستا در این تظاهرات آنها را همراهی می کردند، تاکید کردند آخرین ازدواج صورت گرفته در این روستا 9 سال پیش صورت گرفته است و از آن تاریخ به بعد این روستا شاهد هیچ ازدواجی نبوده است و بسیاری از دختران جوان این روستا با مهاجرت به شهرهای بزرگ تر دور و نزدیک از شمول قسمت آنها برای ازدواج خارج شده اند.

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

همچنین ببینید

منبع : عصر ایران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 147 تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ساعت: 22:01

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

آنها گفتند که حاضرند در صورت ازدواج به فراخوان اردوغان برای داشتن دستکم 5 فرزند جامه عمل بپوشانند …

ما دختری برای ازدواج نمی یابیم ، کمک مان کنید

مردان جوان مجرد روستایی در شهرستان ” اردملی” استان مرسین در جنوب ترکیه (در شرق آنتالیا) با برپایی تظاهرات و به دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار کمک دولت به جوانان این روستا برای ازدواج شدند.آنها با اشاره به اینکه جمعیت روستا در یک دهه گذشته به دلیل پدیده مهاجرت ها ، ترور و عدم ازدواج از 400 نفر به 200 نفر کاهش یافته است به وجود دستکم 25 مرد جوان بین 25 تا 45 سال مجرد در این روستا اشاره کردند که آماده ازدواج و تشکیل خانواده هستند اما دختری برای ازدواج نمی یابند و از سوی دیگر حاضرو راضی نیستند روستای آبا و اجدادی خود را ترک کرده و به شهرها بروند.

آنها با اشاره به اینکه حاضرند در صورت ازدواج به فراخوان رجب طیب اردوغان و احمد داوود اوغلو رییس جمهور و نخست وزیرترکیه مبنی بر آوردن دستکم 5 فرزند جامه عمل بپوشانند، از رییس جمهور و نخست وزیر ترکیه خواستند تا برای حل مشکل یافتن زوج هایی مناسب برای ازدواج این جوانان مشتاق به تشکیل خانواده اقدام کنند.

گفتنی است معترضان جوان و مجرد که غالب جمعیت روستا در این تظاهرات آنها را همراهی می کردند، تاکید کردند آخرین ازدواج صورت گرفته در این روستا 9 سال پیش صورت گرفته است و از آن تاریخ به بعد این روستا شاهد هیچ ازدواجی نبوده است و بسیاری از دختران جوان این روستا با مهاجرت به شهرهای بزرگ تر دور و نزدیک از شمول قسمت آنها برای ازدواج خارج شده اند.

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

اعتراض به نبود همسر در ترکیه

تظاهرات به نبود همسر با پلاکارد + عکس,اخبار

همچنین ببینید

منبع : عصر ایران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 22:00

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

بازیگر زن هندی براتیوشا بانرجی در اقدامی عجیب خودکشی کرد و در خانه اش خود را حلق آویز کرد!


خودکشی بازیگر زن هندی

براتیوشا بانرجی pratyusha banerjee بازیگر جوان بالیوود خودکشی کرد.

این بازیگر جوان که فقط 24 سال سن داشته است در منزلش خودش را حلق آویز کرده بود! او به تازگی در سریال Balika Vadhu مشغول بازی شده بود و توانسته بود به شهرت زیادی دست یابد.

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

Rahul Raj Singh نامزد این دختر به عنوان مظنون اصلی بازداشت شده است.

Rahul Raj Singh در بیانیه ای اعلام کرد که او و نامزدش زندگی خوبی داشته اند. خانه ما فقط دو کلید داشته که یکی از آنها در اختیار من و دیگری در اختیار براتیوشا بوده است.
وقتی من به خانه رسیدم او را در حالی که خودش را از سقف خانه حلق آویز کرده بود دیدم. حسابی ترسیده بودم و با سروصدای زیاد همسایه ها را خبر کردم و به کمک هم او را به بیمارستان رساندیم. فکر میکردیم که او هنوز زنده باشد که پس از رسیدن به بیمارستان پزشکان اعلام کردند که او مرده است.
من حسابی ترسیده بودم و بخاطر همین موضوع فراموش کرده بودم که به پلیس زنگ بزنم و در بیمارستان بود که با پلیس تماس گرفتند.

بازیگر جوان و نامزدش

خودکشی بازیگر زن زیبای هندی + عکس,اخبار

تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که آیا نامزد براتیوشا بانرجی او را کشته است یا خیر.

دوستان و همکاران براتیوشا در مصاحبه های مختلف گفته اند که او دختر شادی بود و زندگی خوبی با نامزدش داشته است و هیچ اثری از افسردگی در او دیده نمی شد.

منبع : اختصاصی سیمرغ / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 20:53

محمدرضا غیاث‌آبادی بازیگر سریال مختارنامه درگذشت,خبر فوت بازیگر مرد

محمدرضا غیاث‌آبادی بازیگر کهنه کار کشورمان به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

محمدرضا غیاث‌آبادی درگذشت

محمدرضا غیاث‌آبادی، بازیگر مجموعه‌ «مختارنامه» عصر 17 فروردین ماه به دلیل عارضه‌ قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.

فرزند محمدرضا غیاث آبادی در گفت‌و گویی کوتاه, خبر درگذشت پدرش را تایید کرد.

محمدرضا غیاث‌آبادی علاوه بر«مختارنامه»، در سریال هایی همچون «شیدایی» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ایفای نقش کرده بود.

منبع : ایسنا / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 20:53

ثریا حکمت به کما رفت + عکس,ثریا حکمت

این بازیگر که در اوایل سال جدید به دلیل مسمویت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود که بامداد امروز 16 فروردین ماه به دلیل تشنج بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.


ثریا حکمت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به کما رفت.

این بازیگر که در اوایل سال جدید به دلیل مسمویت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود که بامداد امروز 16 فروردین ماه به دلیل تشنج بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.

امین تارخ رئیس انجمن بازیگران که به همراه فرامرز روشنایی مدیرروابط عمومی این انجمن بر بالین حکمت حاضر شده بود به ایسنا گفت: از طریق خانه سینما مطلع وضعیت ایشان شدیم که متأسفانه وضعیت مناسبی ندارند و بخشی از مغز از کار افتاده است و تنفس به وسیله دستگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای درمان نیاز به بیمارستانی است که مجهز به نورولوژی و آی‌سی‌یو باشد که قرار است این انتقال صورت گیرد.

ثریا حکمت به کما رفت + عکس,ثریا حکمت

دختر ثریا حکمت هم درباره وضعیت مادرش به ایسنا گفت: بنابر اعلام پزشکان مادرم به دلیل لخته شدن خون به کما رفته است و در حال حاضر منتظر هماهنگی جهت انتقال هستیم.

ثریا حکمت که بیش از 12 سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش»، «آواز قو» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است.

ثریا حکمت به کما رفت + عکس,ثریا حکمت

به گزارش ایسنا، سال 93، ثریا حکمت در گفت‌وگویی با ایسنا که در آن مقطع بازتاب وسیعی داشت از شرایط زندگی‌اش گلایه کرد و پس از آن برخی‌ها به او وعده‌ی حمایت دادند.

ثریا حکمت به کما رفت + عکس,ثریا حکمت

منبع : ایسنا / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 20:49